Regulamin Programu Promocyjnego „Rata gratis”
(„Regulamin”)
§ 1 Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte zostały niżej wymienione pojęcia należy przez nie rozumieć:
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, działająca jako konsument, której Organizator udostępnia możliwość skorzystania z funkcjonalności Platformy www.przedstawicielbankowy.pl/hipoteka/ratagratis pozwalającej na skojarzenie Przedstawiciela Bankowego z zainteresowanym produktem hipotecznym.
- Nagroda – kwota pieniężna stanowiąca równowartość drugiej miesięcznej raty Produktu wg harmonogramu spłat w systemie anuitetowym (raty stałe), wynikającej z harmonogramu spłat kredytu hipotecznego wyliczonego w okresie 360 m-cy.
Przykładowo gdy Klient zdecyduje się na kredyt z okresem spłaty 360 m-cy i druga rata wg harmonogramu spłaty wynosi 1000 zł otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł natomiast gdy Klient zdecyduje się na kredyt z okresem spłaty np. 240 m-cy i druga rata wg harmonogramu spłaty na 240 m-cy wyniesie 1500 zł Klient otrzyma nagrodę wynikającą z harmonogramu spłaty dla okresu 360 m-cy tj. przykładowe 1000 zł należna Uczestnikowi po spełnieniu wszystkich warunków łącznie określonych niniejszym Regulaminem.
- Organizator – Przedsiębiorca epartner 24 Tomasz Kowalski NIP 7251401438 oraz Przedsiębiorca Pośrednictwo Finansowe Marek Banaszkiewicz NIP 7262174957 występujący pod marką PRZEDSTAWICIELBANKOWY.PL
- Platforma – serwis internetowy udostępniany przez Organizatora pod adresem www.przedstawicielbankowy.pl/hipoteka/ratagratis umożliwiający złożenie zapytania o ofertę kredytu hipotecznego.
- Produkt – kredyt hipoteczny lub pożyczka hipoteczna oferowana za pośrednictwem Organizatora.
- Program – Program Promocyjny „Rata gratis”, prowadzony przez Organizatora według zasad i warunków określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Programu, określający zasady jego przeprowadzania oraz warunki uczestnictwa, dostępny na stronie: www.przedstawicielbankowy.pl/regulaminy.
- Uczestnik Programu (Uczestnik) – Klient spełniający warunki uczestnictwa w Programie określone w niniejszym Regulaminie.
- Bank – Banki posiadające umowę współpracy bezpośrednio lub pośrednio poprzez brokera z Przedstawicielem Bankowym w zakresie pośrednictwo finansowe.
- Przedstawiciel Bankowy – Przedsiębiorca epartner 24 Tomasz Kowalski NIP 7251401438 oraz Przedsiębiorca Pośrednictwo Finansowe Marek Banaszkiewicz NIP 7262174957 posiadający umowę współpracy z Bankiem w zakresie pośrednictwo finansowe.
- Osoba współpracująca – Osoba fizyczna i/lub Przedsiębiorca wykonująca czynności marketingowe polegające na promowaniu materiałów pokazujących ofertę Banku w tym również narzędzi elektronicznych i/lub materiałów internetowych.
§ 2 Zasady ogólne Programu
- Niniejszy Regulamin określa warunki przeprowadzania Programu i zasady uczestnictwa w Programie. Program jest przeprowadzany wyłącznie według warunków i zasad wynikających z niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Przyrzekającym Nagrody w rozumieniu art. 919 oraz 921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (DZ. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) jest Organizator.
Program trwa od dnia 24.09.2021 r. od godz. 00:01 do dnia 31.10.2021 r. do godz. 23:59, z zastrzeżeniem postanowień § 8 ust. 1. Termin końcowy Programu rozumiany jest w ten sposób, że do wskazanej daty i godziny Uczestnik Programu zarejestruje swoją chęć otrzymania propozycji finansowej poprzez stronę
www.przedstawicielbankowy.pl/hipoteka/ratagratis do dnia 31.10.2021 r. do godz. 23:59, polubi na FB stronę
https://www.facebook.com/Przedstawiciel-Bankowy-101571995461832 do dnia 31.10.2021 r. do godz. 23:59
oraz uruchomi kredyt hipoteczny w Banku za pośrednictwem Przedsiębiorcy epartner 24 Tomasz Kowalski NIP 7251401438 lub Przedsiębiorcy Pośrednictwo Finansowe Marek Banaszkiewicz NIP 7262174957 w nieprzekraczalnym terminie 31 lipiec 2022r.
- Program nie stanowi gry losowej, loterii fantowej, zakładu wzajemnego, loterii promocyjnej, których wynik zależy od przypadku, jak też innej formy gry losowej, o której mowa w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540; tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 165).
§ 3 Warunki uczestnictwa w Programie
- Uczestnikiem Programu, jest Klient, który (łącznie):
- zarejestrował swoją chęć otrzymania propozycji finansowej poprze stronę www.przedstawicielbankowy.pl/hipoteka/ratagratis w określonym czasie określony niniejszym regulaminem
- polubił na fb stronę
https://www.facebook.com/Przedstawiciel-Bankowy-101571995461832
-
- uruchomił kredyt hipoteczny za pośrednictwem Przedstawiciela Bankowego zdefiniowanego regulaminem tj.: Przedsiębiorca epartner 24 Tomasz Kowalski NIP 7251401438 lub Przedsiębiorca Pośrednictwo Finansowe Marek Banaszkiewicz NIP 7262174957 w nieprzekraczalnym terminie 31 lipiec 2022r.
- nie odstąpił od zawartej Umowy o Produkt.
§ 4 Warunki przyznania Nagrody
- Organizator przekazuje Nagrodę Uczestnikowi Programu po spełnieniu przez niego łącznie warunków określonych w § 3 niniejszego Regulaminu.
Przekazanie Nagrody przez Organizatora polega na przekazaniu kwoty Nagrody na rachunek bankowy wskazany przez Uczestnika w oddzielnej komunikacji.
Płatność dokonywana jest za czynność faktyczną polegającą na polubieniu strony https://www.facebook.com/Przedstawiciel-Bankowy-101571995461832 przy spełnieniu pozostałych warunków określonych w § 3.
- Przekazanie Nagrody następuje w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie przynajmniej części kredytu hipotecznego:
- Jeden Klient może wziąć udział w Programie nieograniczoną ilość razy, co uprawnia go do otrzymania Nagrody każdorazowo w przypadku spełnienia warunków określonych w § 3 niniejszego Regulaminu dla każdej kolejnej Umowy o Produkt.
§ 5 Kwestie podatkowe
- Wartość otrzymanej przez Uczestnika Nagrody zgodnie z art. 20 ust 1 Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 2032) stanowi przychód z innych źródeł, który podlega opodatkowaniu.
- Organizator do 31 stycznia roku następującego po roku wydania Nagrody sporządzi i wyśle Uczestnikowi oraz właściwemu dla Uczestnika Naczelnikowi Urzędu Skarbowego formularz informacji podatkowej PIT-8C. Uczestnik powinien uwzględnić dane zawarte w formularzu PIT- 8C w rocznym zeznaniu podatkowym składanym za dany rok podatkowy. Obowiązek zapłaty podatku, o którym mowa w niniejszym ustępie, we właściwym terminie spoczywa na Uczestniku. Organizator nie odpowiada za niedopełnienie obowiązków podatkowych Uczestników.
§ 6 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Przystępując do niniejszego Programu Uczestnik akceptuje postanowienia Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy www.przedstawicielbankowy.pl.
- Uczestnik nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże niepodanie swoich danych osobowych uniemożliwia uczestnictwo w Programie.
- Kontakt z Organizatorem w zakresie spraw związanych z danymi osobowymi Uczestnika jest możliwy:
- listownie na adres Organizatora tj. 92-227 Łódź ul. Lewarowa 5;
- telefonicznie pod numerem telefonu + 48 605 991 558
- za pośrednictwem korespondencji e-mail na adres biuro@przedstawicielbankowy.pl
- Podstawami przetwarzania przez Organizatora danych osobowych Uczestnika w związku z Programem jest:
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, (w tym organizacja i obsługa techniczna Programu, przyznawanie i przekazywanie Nagród, rozpatrywanie reklamacji i zgłoszonych roszczeń oraz cele statystyczne i analityczne), tj. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (w tym rozliczenie podatkowe, księgowe, przechowywanie dokumentów), tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- Organizator może przekazywać lub udostępniać dane osobowe Uczestników w związku z:
- Programem: upoważnionym pracownikom i podmiotom współpracującym z Organizatorem – w ramach i w zakresie realizowanych przez nich obowiązków pracowniczych i zobowiązań umownych;
- podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Organizatora (np. obsługa księgowa i podatkowa);
- sądom, organom administracji publicznej, organom ochrony prawnej i organom nadzoru na ich prawnie uzasadnione żądanie.
- Uczestnikowi przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych;
- prawo żądania sprostowania (gdy dane osobowe są niezgodne ze stanem rzeczywistym), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach przewidzianych przepisami prawa;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora;
- prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody Uczestnika;
- prawo żądania przeniesienia danych osobowych Uczestnika do innego administratora poprzez uzyskanie otrzymania od Organizatora danych osobowych w ustrukturyzowanym formacie powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego i przesłania do innego administratora;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania przez uczestnika, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika w związku z Programem:
- w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora lub jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu Organizatora stanowiącego podstawę tego przetwarzania (w tym przedawnienia potencjalnych roszczeń Uczestnika wynikających z udziału w Programie) lub do czasu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i dalej przez okres wymagany przez przepisy prawa dla przechowywania dokumentów i danych.
§ 7 Reklamacje
- Reklamacje odnośnie przebiegu Programu i związane z niniejszym Programem mogą być składane:
- listownie na adres Organizatora: 92-227 Łódź ul. Lewarowa 5
- telefonicznie pod numerem telefonu + 48 605 991 558
- za pośrednictwem korespondencji e-mail na adres biuro@przedstawicielbankowy.pl
- Reklamacje powinny być składanie niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności budzących wątpliwości Uczestnika, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji i nie później niż w terminie 60 dni od dnia zakończenia Programu.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko i adres do korespondencji lub adres mailowy Uczestnika składającego reklamację,
- opis podstawy reklamacji,
- wskazanie, że reklamacja dotyczy Programu „Rata gratis”.
Organizator rozpatrzy reklamacje w terminie do 30 dni od jej otrzymania Organizator poinformuje Uczestnika o rozpatrzeniu reklamacji w formie pisemnej pocztą tradycyjną na adres podany w reklamacji lub drogą elektroniczną na adres, z którego została przesłana reklamacja.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Organizator może zakończyć Program przed terminem wskazanym w § 2 o czym poinformuje w drodze ogłoszenia lub komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej www.przedstawicielbankowy.pl/regulaminy
Zakończenie przez Organizatora Programu przed upływem terminu wskazanego w § 2 może nastąpić w szczególności w przypadku: zmian technologicznych lub organizacyjnych funkcjonowania Platformy, zmian w zakresie sposobu i zakresu świadczenia przez Organizatora usług za pośrednictwem Platformy, zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa regulujących działalność Platformy, świadczonych przez Organizatora za jej pośrednictwem usług lub dotyczących Programu oraz zmian w interpretacji tych przepisów.
- Wcześniejsze zakończenie przez Organizatora Programu nie wypływa na uprawnienie do otrzymania Nagrody przez Uczestnika, który spełnił warunki określone w § 3.
- Organizator ma prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie jeżeli:
- jest to uzasadnione potrzebą uproszczenia, przedłużenia trwania lub zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu;
-
- zajdą zmiany w danych identyfikujących Organizatora lub w ofercie Organizatora, o ile do tych zmian znajdują zastosowanie przepisy niniejszego Regulaminu;
- zaistnieje konieczność dostosowania działalności organizatora do nakazów, orzeczeń, postanowień, decyzji lub wytycznych organów administracji publicznej, podatkowych lub sądów;
- jest to uzasadnione zmianą sposobu świadczenia usług przez Organizatora, wynikającą z przyczyn technicznych lub technologicznych.
- W przypadku dokonania zmian w niniejszym Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na www.przedstawicielbankowy.pl/regulaminy
- Zmiana niniejszego Regulaminu nie wpływa na uprawnienie do otrzymania Nagrody przez Uczestnika, który spełnił warunki w § 3.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
|